wat als

Ik ontvang geen e-mail van Wooniezie

Wooniezie verstuurd regelmatig e-mails, zoals tipberichten. Soms komen deze niet aan, terwijl ze wel verzonden worden. Dit komt vaak voor bij gebruikers van Gmail, Hotmail en Outlook.com. Waarom ontvangt u deze e-mail niet? Dit kan verschillende redenen hebben:

1. De browser waarbij ingelogd wordt in de bovenstaande accounts (voornamelijk gmail en hotmail) zorgt ervoor dat de inkomende mails worden geblokkeerd.
2. Het Gmail/Outlook/Hotmail account zelf. De beveiliging van deze accounts blokkeren de mail vanuit Wooniezie. Oorzaak hoeft maar 1 klein woordje te zijn in het onderwerp en de mail wordt geblokkeerd. Vaak vindt je de mail dan weer terug in de spam mailbox, junk mail, reclame of ongewenste mail.

Controleer altijd of de mail niet tussen de spam terecht is gekomen. 

Telefonisch

Wil je een vraag telefonisch stellen? Dat kan bij de medewerkers van de woningcorporaties die zijn aangesloten bij Wooniezie.

Je vindt de telefoonnummers bij de contactgegevens.